واحد بازرگانی

واحد بازرگانی به عنوان قلب تپنده شركت، مأموريت دارد تا با شناخت و آگاهي از شرايط محيطي و محاطي، بازار مطمئن و سودمندي براي شركت ايجاد نموده و مسير رشد و توسعه را فراهم نمايد . اين واحد مي‌بايست با توجه به پتانسيل‌هاي موجود، فرصت‌هاي كاري را شناسائي نموده و با تهيه و تدوين پيشنهادات و اسناد مناقصه، زمينه را براي عقد قراردادهاي كاري جديد و مشاركت‌هاي نو فراهم نمايد .
هدف

هدف واحد بازرگانی مدیریت کلیه اموری که به شناسایی ، نگهداری و توسعه مشتریان سودآور و اعتلای نام و نشان تجاری شرکت می انجامد ، می باشد. واحد بازرگانی این شرکت از دو واحد مستقل (واحد توسعه بازار و واحد فروش) تشکیل شده است

واحد توسعه بازار

توسعه بازار يكي از استراتژي‌هاي رشد شركت است كه بازارهاي جديدي را شناسايي كرده و توسعه مي‏ دهد . استراتژي توسعه بازار، مشتريان بالقوه‏ جديد را در بازارهاي جديد و غيرمشتريان را در بازار هدف كنوني، هدف خود قرار مي ‏دهد . این واحد در راستاي تقويت بانك اطلاعاتي و جذب مشتريان جديد ، اقدام به برنامه ريزي جهت تامين و پوشش نياز مشتريان بخشهاي مختلف مي نمايد . اهم وظایف : شناسایی بازارهای بالقوه و جمع آوری اطلاعات مربوطه برنامه ریزی و انجام کلیه فعالیت های ترویج و توسعه فروش شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی معرفی بهتر و بیشتر شرکت پیشگام به کارفرمایان مختلف و همچنین به شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی جذب مشتریان جدید بررسی و تحلیل موقعیت بازار از دیدگاه قیمت گذاری و تصمیم سازی جهت تعیین استراتژی قیمت گذاری. .

واحد مدیریت

این بخش که مستقیما زیر نظر مدیرعامل فعالیت مینماید (شامل قائم مقام مدیرعامل و مشاورین مدیرعامل درحوزههای گوناگون) مسئولیت تدوین استراتژیهای کلان و برنامه سالانه شرکت با هماهنگی و همکاری گسترده و سازمان یافته باسایر واحدها را برعهده دارد.تشکیل کمیته های پایش و مرور صحت فعالیتهای صورت گرفته، میزان تحقق برنامه ها و انحرافات احتمالی از آنها ازدیگر فعالیتهاي این واحد میباشد.باتوجه به نگاه ویژه شرکت نولان به مشتریان، تدوین استراتژیهای کلان وبرنامه های عملیاتی سازمان برای حمایت از حقوق مصرف کننده و منافع آنان که سرمایه اصلی شرکت محسوب میشوند توسط مدیرعامل راهبری میشود. .

مدیریت کیفیت

شرکت لیان با توجه به اهميت روز افزون سيستم مديريت کيفيت در پيشبرد خط مشي کيفيت شرکت، انگيزه پيوستن به جمع دارندگان گواهينامه ISO 9001:2000 را بدست آورد.و هم اکنون طراحی، تدوین و استقرار سيستم مدیریت کيفيت ، با استاندارد ايزو ۹۰۰۱، در حال پیاده سازی است. خط مشي کيفي شرکت نولان، بهبود مستمر فعاليتها و محصولات اين شرکت است که اهداف خود را در قالب عناوين زير بيان ميدارد :
مشتري مداري: شناخت نيازها و انتظارات مشتريان و تلاش در جهت افزايش رضايت آنها
بهبود مستمر: برآورده ساختن الزامات و بهبود مستمر اثربخشي سيستم مديريت کيفيت
استاندارد گرائي: توليد محصولاتي مطابق با استانداردهاي جهاني و يا مطابق با نياز مشتري
به روز رساني: دستيابي به آخرين اطلاعات و تکنولوژيهاي روز و استفاده از آنها در جهت توليد محصولات با کيفيت بهتر
بازاريابي: گسترش بازارهاي داخلي و خارجي
آموزش: آموزش مستمر پرسنل بمنظور ارتقاء دانش فني، مهارت، فرهنگ سازماني و ايجاد روحيه مشتري مداري در آنها .

واحد فروش

بخش فروش شرکت لیان، متشکل از افراد مجرب و متخصص است که در زمینه فروش و بر اساس اصول و استانداردهای به روز و علمی تلاش می نمایند تا ضمن رعایت تمامی اصـــول بـــازاریابی و ارتقاء فروش، رعایت حقوق مشتریان را یکی از اولویتهای کاری خود قرار دهند. بر این اساس قبل از هر فروش آمادگی کاملی در جهت ارائه اطلاعات دقیق علمی از محصول تولیدی به همــــراه ارائه مــــــشاوره رایــــــگان به مـــــشتری جهت استفاده از بهترین گرید محصول، کاملا بر اساس نیاز مشتری دارند و همکاری لازم با واحدها و آزمایشگاه های مسئول کنترل کیفی محصول را به نحو احسن به انجام می رسانند. در این راستا قطعا پیشنهادات سازنده مشتریان روشن ترین راهنما در پیش روی ما و در جهت توسعه محصولات است. واحد بازرگانی و فروش شرکت، در هماهنگی کامل با یکديگرند تا هر چه بهتر سفارش مشتری در زمان اعلام شده و پیگیری تحویل آن به مشتری به نحو مطلوب را وظیفه خود می داند و پس از فروش مشتری را شریک خود دانسته و خدمات خود را به مدت نامحدود برای ایشان عرضه می نماید: √ ارتباط دائمی با مشتریان جهت پاسخگویی مطلوب و کمک به رفع کامل نیاز آنها √ ارائــــه اطلاعــات علمـــــی کـــــامل و اعلام اخـــــبار بــــه روز محــــصولات √ اولــــویـــت در ارائه خدمــــات و اعطای امتــیاز در خریدهای بعدی به مشتریان √ قرار گرفتن مشتری در لیست خاص و ارائه خـــدمات منــــحصربــــفرد به ایشان چرا شرکتها تمایل دارند از ما خرید کنند؟ √ ارائه محصول با کیفیت و قابل رقابت با بـــرنــدهای مطــرح جهانی √ قیمتی مناسب تر در مقایـــسه بـــا محــــصولات مــــشابه خــــارجی √ ارائه خدمـــات و تــــحویـــل مــــحصول در مــــدت زمانــی مناسب √ ارج نهادن به دانش فنی و توانمندی جوانان ایرانی و کمک به خودکفایی کشور

خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت متناسب جهت پائین آوردن خواب تجهیزات و ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات کليه مديران، رؤسا و سرپرستان واحدها موظف به تفهيم خط مشي کيفيت شرکت، به کليه پرسنل زير مجموعه خود بوده و لازم است نسبت به در دسترس بودن آن اطمينان حاصل نمايند.همچنين مديريت ارشد، خود را مسئول استقرار و حفظ نظام مديريت کيفيت و متعهد به اجراي خط مشي کيفي شرکت دانسته و در اين راستا به سرمايهگذاري بر روي منابع انساني شرکت و ايجاد صميميت و همکاري بين تمامي کارکنان ادامه خواهد داد.در اين خصوص مدير تضمين کيفيت، به عنوان نماينده مديريت برگزيده شده و کليه پرسنل موظف هستند تا در جهت استقرار، حفظ و ارتقاء سيستم مديريت کيفيت با وي همکاري نمايند. اين خط مشي در مقاطع مناسب براي اطمينان از تداوم تناسب، مورد بازنگري قرار خواهد گرفت .

واحد خدمات به مشتریان

این واحد با کنترل و بررسی تولید کنندگان مواد اولیه جهت استفاده در خوراک دام و طیور و آبزیان سعی در انتخاب بهترین واحد تولیدی از نظر کیفیت نموده و مواد اولیه مورد نیاز خود را از این تولید کنندگان تامین می نماید.این واحد متشکل از پرسنل متخصص و با تجربه جهت ارائه خدمات در سطح بالا و مشاوره در خصوص حل مشکلات مشتریان و نیز نظر سنجی جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان پایه گذاری گردیده است .